Luís Henrique Junges
Novo Hamburgo - RS
membro desde 2021
Olá, pessoal!
Meu nome é Luís e iniciei minha carreira na área de suporte técnico de TI há 10 anos.
Minhas experiências mais relevantes incluem prestar suporte para clientes globais nas indústrias de repintura e revestimentos, farmacêutica e TI, atendendo a países de todos os continentes, nos idiomas português, espanhol e inglês.
Atualmente, trabalho como Support Engineer na SAP.
Quero aprender programação para, no futuro, realizar uma mudança de carreira do suporte para o desenvolvimento.
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Perfil Irado
4
Card Top
1
Devups
31486
Exercícios completos
1634
Cursos concluídos
41
Temporadas conquistadas
9
VISITAS NO PERFIL
24
INTERAÇÕES RECEBIDAS
19
Última publicação na comunidade
Postado na sala: Cafeteria
Concluída a 3ª Missão do Módulo 1 de Lógica e Algoritmo.
4
TECNOLOGIAS
Certificados de autoridade
EXPERIÊNCIA PROFISSIONAL
Support Engineer
06/12/2023 até a presente data.
Concur Travel Support Engineer
- Troubleshooting issues and root cause analysis of issues related to Concur Travel;
- Providing support for the SAP Concur Travel customers via Salesforce and calls in english, spanish and portuguese.
- Learning Global Distribution System, a computerized network system owned or operated by a company that enables transactions between travel industry service providers, mainly airlines, hotels, car rental companies, and travel agencies.
Support Analyst
18/05/2022 até 19/05/2023
JIRA test management tool support
- Supporting tier 2 incidents;
- Troubleshooting issues related to the customers Tool (Add-on usage, log analysis, REST API and GraphQL, Jira add-on migration etc.
Senior IT Support Analyst
27/09/2021 até 05/05/2022
Managing software vulnerability remediation;
Managing Kenna reports;
Managing SCCM, Workspace One and Secunia patching and deployment;
Performing analysis and monitoring support incidents and requests via Service Now;
Performing troubleshooting to end user?s system.
Senior Trilingual Service Desk Analyst
16/06/2020 até 07/09/2021
Managing mobile devices via Mobileiron;
Supporting customer incidents and requests for Veeva CRM;
Managing user accounts via Active Directory;
Troubleshooting and resolving client side applications issues on Windows environment;
Managing user telephone extensions via Cisco Unified Communications Manager;
Performing analysis and monitoring support incidents via Service Now;
Providing customer service via phone and email in english, spanish and portuguese;
Training and technical supporting to L1s;
IT Support Analyst
09/10/2019 até 04/05/2020
Mobile devices management via Workspace One;
Troubleshooting and resolving applications issues on Windows environment due to a domain migration;
Performing analysis, monitoring support incidents and working with support team to resolve them efficiently with priority via Service Now;
Providing customer service via phone and email in english, spanish and portuguese.
Trilingual Service Desk Analyst
16/06/2018 até 20/09/2019
Managing of incidents via Service Now;
Administrating users accounts via Active Directory;
Troubleshooting and resolving client side applications issues on Windows environment;
Providing customer service via phone and email in english, spanish and portuguese.
FORMAÇÃO EDUCACIONAL
Filosofia
Filosofia
Gestão de TI
Tecnologo em Gestão de TI
BOX INTERAÇÕES
Interações de Luís
Interações com Luís
Programadores | Total de interações | Total de interações | devUPs na temporada |
---|---|---|---|
![]() Nivel 124
|
5 Interação de Luís com José | 1 Interação de José com Luís | 700 |
![]() Nivel 12
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3 Interação de Luís com Renata | 2 Interação de Renata com Luís | - |
![]() Nivel 10
|
3 Interação de Luís com Mariane | 2 Interação de Mariane com Luís | - |
![]() Nivel 25
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2 Interação de Luís com Maria | - Interação de Maria com Luís | - |
![]() Nivel 37
|
2 Interação de Luís com André | - Interação de André com Luís | - |